Τα σχέδια και οι συνεργασίες για την προβολή της πόλης μέσα στο 2018
To 2018 θα είναι η χρονιά που ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης θα αρχίσει να υλοποιεί σημαντικές πρωτοβουλίες προβολής της Θεσσαλονίκης, στον εναλλακτικό τουρίστα, σκοπεύοντας παράλληλα μέσω της συνεργασίας με άλλους φορείς, να δώσει γενικότερα μία ισχυρή ώθηση στην ανάδειξη της τουριστικής Θεσσαλονίκης.
Όπως δήλωσε στην Voria.gr η πρόεδρος του Οργανισμού και αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου, το 2018 εισέρχεται στη φάση υλοποίησης το πολύ πρωτοποριακό πρόγραμμα «World War I- Memorial Tourism in Greece», δηλαδή της οργανωμένης προβολής των επισκέψιμων μνημείων από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ επίσης μεγάλη έμφαση δίνεται στη διοχέτευση πληροφοριών μέσω των δρόμων… υπερταχείας κυκλοφορίας του Διαδικτύου, με νέες εφαρμογές για τους ταξιδιώτες και την μετάφραση του thessaloniki.travel και στα γερμανικά, εκτός από τα αγγλικά, τα ρωσικά και τα κινέζικα.
«Στις 25 Ιανουαρίου, στη συνεδρίαση του διοικητικού μας συμβουλίου, θα συζητηθεί το Πρόγραμμα του 2018 και θα γίνουν σχετικές εισηγήσεις. Πιστεύουμε στην αξιοποίηση των αξιόλογων πρωτοβουλιών, θέλουμε τη συνεργασία και το συντονισμό όπου αυτό είναι δυνατό και εξυπηρετεί τον ένα κοινό στόχο, δηλαδή την τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης. Ωστόσο έχουμε κάνει ήδη το σχεδιασμό μας και θα προχωρήσουμε στην υλοποίηση των δράσεων μας, ενώ έχουμε δεχτεί και κρούσεις από ιδιωτικές εταιρείες που θα μπορούσαν να αναλάβουν την κατάρτιση του στρατηγικού σχεδίου του Οργανισμού», είπε η κ. Πατουλίδου.
«Αναγνωρίζουμε την ανάγκη και αξία ενός στρατηγικού σχεδίου αλλά διαθέτουμε και ευελιξία για να αξιοποιούμε, πάντοτε με στόχο την προβολή της Θεσσαλονίκης, τις πρωτοβουλίες και άλλων φορέων, είτε πρόκειται για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το εκθεσιακό της πρόγραμμα, είτε πρόκειται για το Δήμο και τη Διπλωματία των Πόλεων, είτε για φεστιβαλικά events και συνεδριακές διοργανώσεις. Ο τουρισμός απαιτεί συλλογικότητα και συνεργασία, δεν πάμε μόνοι μας. Υπάρχει συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων, με τους επαγγελματικούς φορείς», τόνισε η πρόεδρος του Ο.Τ.Θ.
Στον Οργανισμό δίνουν πλέον μεγάλη έμφαση στα νέα μέσα επικοινωνίας και στα social media, έχοντας πετύχει το Thessaloniki Travel, στο facebook, να κατακτήσει 18.000 followers στους λίγους μήνες από το Σεπτέμβριο του 2017 μέχρι σήμερα.
«Δίνουμε έμφαση στη συνεργασία με τις αεροπορικές εταιρείες που συνδέουν τη Θεσσαλονίκη με διεθνείς προορισμούς. Προβολή, σε πτήσεις εξωτερικού της Aegean με βίντεο για τη Θεσσαλονίκη. Μπάνερ της Θεσσαλονίκης στις πτήσεις της Ryanair για Νάπολη και Μέμιγκεν, συνεργασία με την Ellinair και προβολή μας στα δικά τους media και το αντίστροφο. Επίσης, μέσα στο 2018, θα ανεβάσουμε δύο νέες εφαρμογές για συσκευές smart, μία με τα μνημεία της Unesco και μία άλλη τουThessaloniki Travel».
Για τον Ο.Τ.Θ. το 2017 ήταν μία χρονιά με πολλές συνδιοργανώσεις - Reworks Festival, Street Mode Festival, Διεθνές Φεστιβάλ Νεανικών Ορχηστρών, ΤhessPuppet Festival κ.αλ.- με την υποστήριξη press trips δημοσιογράφων από τη Ρωσία, τις ΗΠΑ, την Ολλανδία, την Ελβετία και την Αγγλία, με βραβεύσεις και τις πρώτες συμμετοχές σε τουριστικές εκθέσεις (Αθήνας και Βερολίνου).
Μία παραγωγική χρονιά που έκλεισε με τον Διαγωνισμό Φωτογραφίας του Ο.Τ.Θ., στον οποίο οι συμμετοχές ξεπέρασαν τις 2.300, την υποστήριξη της εξαιρετικά επιτυχημένης επίσκεψης του θωρηκτού «Αβέρωφ» και τη συμμετοχή στη φαντασμαγορία της Πρωτοχρονιάτικης Γιορτής.
«Τα πράγματα στον Οργανισμό έχουν μπει σε μία καλή σειρά. Είμαστε όμως πολύ λίγα άτομα, τρία μόλις και περιοδικά ορισμένοι φοιτητές που κάνουν την πρακτική τους. Περιμένουμε την υποστήριξη που μας υποσχέθηκε η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, με δικό της στέλεχος, ειδικά για το Μάρκετινγκ, ενώ στο τέλος Ιανουαρίου, η διοίκηση θα συζητήσει και θα πάρει αποφάσεις για το αναλυτικό πρόγραμμα της Νέας Χρονιάς. Θα υπάρξουν πολλές θετικές εξελίξεις», τόνισε καταλήγοντας η κ. Πατουλίδου.