21.11.2016 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Philoxenia»

21.11.2016 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Philoxenia»

32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Philoxenia»    


Στην 32η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Philoxenia» συμμετείχε και φέτος η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, υλοποιώντας το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής 2016, με στόχο τη διαρκή και βέλτιστη προβολή του τουριστικού προϊόντος της περιοχής. Ο γαστρονομικός τουρισμός και η μακεδονική κουζίνα βρέθηκαν στο επίκεντρο της φετινής συμμετοχής της Περιφέρειας. Δυναμικό «παρών» στη «Philoxenia» έδωσε και ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ του Ν. Θεσσαλονίκης με στόχο να ενημερώσει εμπορικούς επισκέπτες αλλά και κοινό για τις καινοτόμες δράσεις του που σκοπό έχουν την προβολή της Θεσσαλονίκης και την εδραίωση της ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό. Το περίπτερο του Οργανισμού Τουρισμού επισκέφτηκε πλήθος κόσμου από όπου προμηθεύτηκε δωρεάν τον επίσημο Οδηγό Πόλης και ενημερώθηκε για το νέο διαδικτυακό ιστότοπο (portal) www.thessaloniki.travel, που διατίθενται στα Ελληνικά, Αγγλικά και Ρωσικά. Στελέχη του Οργανισμού πραγματοποίησαν περισσότερες από 25 Business to Business συναντήσεις με φιλοξενούμενους εμπορικούς επισκέπτες ( tour operators και τουριστικούς πράκτορες) από διάφορες χώρες όπως η Ρωσία, Αμερική, Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Βουλγαρία, το Βέλγιο, η Πορτογαλία, η Τουρκία, η Ελβετία, η Ουκρανία, η Ισπανία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στο πλαίσιο του προγράμματος πρόσκλησης επιλεγμένων ξένων επισκεπτών ( hosted buyers ).

powered by © 2019 Vpatoulidou, all rights reserved